dakšas taisnošana.

Vasarā kartēja sebā tiku zavalā un mana dakša REBA dabūja ciest: svešinieks ar savu baiku ietriecas iekš mana priekšēja rata un salocīja ne tikai ratu, bet arī dakšu (droši ka bikšu arku). Atlocīt atpakaļ to var, alumīnijs ir padevīgs materiāls,… bet tas pēc laika atlokas atpakaļ un atkal nostājas deformētā pozīcijā.

Vai kādam bija izdevies dabūt mierā alumīnija dakšu, vai arī viltīgais paņēmiens ar dakšas novietošanu zem atsvara uz ilgāku laiku arī nedos vajadzīgo rezultātu?

Varbūt piemetini dzelzs stienīti tai pusē uz kuru lokās. Pieņemu, ka tas varētu palīdzēt, bet tas ir tikai minējums.

vai ar tādu locītu tu justos droši?

Manuprāt tur vairs nav variantu, ja grib droši braukt :( … ir jāmeklē vienkārši donors … starp citu ieteiktu paskatītites e-bayā,jo tur šad tad labas lietas par labām naudām var atrast …

Var mēģināt iepresēt citu trubu.Zinu,ka palīdz,jo pašam tā ir bijis.Dakša ,bez problēmām nodzīvos savu mūžu un izbeigsies ar pavisam citu kaiti :)

kur iepresēst citu trubu … cik saprotu ne jau truba ir salocīta, bet bikšu arka un tur var nomainīt tikai visas bikses …

Nēēnormāli atvainojos-sapratu,ka locās truba,kas ieiet kronī…

Drošībai nav ne vainas (riekstukalni un citi krosi tika braukti svilpodami)
Rats stāv šķībi, gan vertikāli gan horizontāli, kas liek domāt ka taisnvirziena kustības ātrums un dinamika tiek apdraudēti.

Vai Tiešam neviens nekad bikses nav locījis?

Alumīniju locīt šurpu- turpu- tur nekas labs nevar sanākt. Kāds fiziku zinošs noteikti mācētu paskaidrot, kā ir, ja loca alumīniju.

Taisnvirziena kustībā, ātrums un dinamika apdraudēti :>
A pa savu veselību tu neuztraucies ? :)

Vissāpīgākie kritieni ir no lūzušām dakšām! Atceries, kas bija Cēsu SEB?

Pie tam, dakšas bikses ir no magnija sakausējuma. Tas ir ne tikai padevīgs, bet arī visai neizturīgs materiāls!

atlocīt atpakaļ var un vajag, ja nav pa skarbo salocīts.
bet ja patiešām dakša “pēc laika atlokas atpakaļ un atkal nostājas deformētā pozīcijā.”, es to liktu nost un neriskētu ar tādu braukt!
kaut gan īsti negribas ticēt tavai diagnozei.

Drīzāk jau materiālu izturības mācību zinošs. Fizika ir, ja materiālam skatās elektronu mākoņus ap kodoliem, kas šajā gadījumā nav vajadzīgs.

Starp citu, es tagad lasu, kāpēc smagāki “V” formas aploki šosejā ripo labāk nekā zemāka profila vieglie aploki. Izrādās, aerodinamika spēlē mazāku lomu nekā tas, ka tie zemākā profila aploki tomēr ieliecas zem braucēja svara. Jau 0,1 mm aploka ieliekšanās uz 10 km savāc vairākas sekundes.

tad tomer ne vienmer svars ir izskirosais…

Vai V profilam arī aerodinamika nesanāk labāka beigu beigās? Zemākam profilam pēc idejas vajadzētu radīt lielāku turbulenci.

Sanāk, tieši tevis minētā iemesla dēļ. Taču jaunākie (? - varbūt ne tik jauni, bet tagad komerciāli izdevīgā brīdī palaistie) pētījumi liecina, ka zema profila aploka ieliekšanās zem braucēja svara dod vēl lielāku zaudējumu par sliktāku aerodinamiku.

Dakšas var iztaisnot Valintā tur var visu iztaisot neskatoties uz materiāliem no ka izgatavots.