Vasarā kartēja sebā tiku zavalā un mana dakša REBA dabūja ciest: svešinieks ar savu baiku ietriecas iekš mana priekšēja rata un salocīja ne tikai ratu, bet arī dakšu (droši ka bikšu arku). Atlocīt atpakaļ to var, alumīnijs ir padevīgs materiāls,… bet tas pēc laika atlokas atpakaļ un atkal nostājas deformētā pozīcijā.
Vai kādam bija izdevies dabūt mierā alumīnija dakšu, vai arī viltīgais paņēmiens ar dakšas novietošanu zem atsvara uz ilgāku laiku arī nedos vajadzīgo rezultātu?
Manuprāt tur vairs nav variantu, ja grib droši braukt :( … ir jāmeklē vienkārši donors … starp citu ieteiktu paskatītites e-bayā,jo tur šad tad labas lietas par labām naudām var atrast …
Drošībai nav ne vainas (riekstukalni un citi krosi tika braukti svilpodami)
Rats stāv šķībi, gan vertikāli gan horizontāli, kas liek domāt ka taisnvirziena kustības ātrums un dinamika tiek apdraudēti.
atlocīt atpakaļ var un vajag, ja nav pa skarbo salocīts.
bet ja patiešām dakša “pēc laika atlokas atpakaļ un atkal nostājas deformētā pozīcijā.”, es to liktu nost un neriskētu ar tādu braukt!
kaut gan īsti negribas ticēt tavai diagnozei.
Drīzāk jau materiālu izturības mācību zinošs. Fizika ir, ja materiālam skatās elektronu mākoņus ap kodoliem, kas šajā gadījumā nav vajadzīgs.
Starp citu, es tagad lasu, kāpēc smagāki “V” formas aploki šosejā ripo labāk nekā zemāka profila vieglie aploki. Izrādās, aerodinamika spēlē mazāku lomu nekā tas, ka tie zemākā profila aploki tomēr ieliecas zem braucēja svara. Jau 0,1 mm aploka ieliekšanās uz 10 km savāc vairākas sekundes.
Sanāk, tieši tevis minētā iemesla dēļ. Taču jaunākie (? - varbūt ne tik jauni, bet tagad komerciāli izdevīgā brīdī palaistie) pētījumi liecina, ka zema profila aploka ieliekšanās zem braucēja svara dod vēl lielāku zaudējumu par sliktāku aerodinamiku.