Sveiki!
Divus gadus veca dakša pēc pāris smagākiem braucieniem diezgan loģiski nobruka. Konkrētāk lock vairs īsti nestrādāja. Ja locks ir vaļā, tad dakša iesēžas un atsitas kā pret akemeni. Savukārt ar ciet locku dakša tāpat drusku staigā un ir nepatīkams sitiens. Izjaucu dakšu un atradu vainīgo detaļu, kuru, manuprāt, sataisīt nevar. Tāpēc ir šādi jautājumi:
- Vai var šo detaļu (bildē) kaut kur nopirkt? Netā nekur nevarēju atrast.
- Vai ir kāds cits risinājums? Sabāst gumijas šaibas atsperei, lai tā ir cietāka varbūt…? Kā tad braukšana tikai ar atsperi būtu?
- Tīri intereses pēc - ko īsti tas štoks dara un kādā veidā? Tas ir kaut kas līdzīgs auto amītim vai kā? Tur bija rakstīts, ka sapildīts kaut kas zem augstspiediena. Un ar ko šī tehnoloģija atšķiras no dārgākām dakšas tehnoloģijām (info noderēs pie jaunas dakšas iegādes). Kura dakša tad kalpotu visilgāk?
Dakša ir SRSUNTOUR SF9
Saprotu, ka dakša ir galīgs lētais gals un tāpat jau būtu jāliek kaut kas labāks, bet tāpat vēlos šo sataisīt, lai ir vieglākiem braucieniem.
Paldies!
Vajadzīgā detaļa ar sarkano apvilkta

Laikam aizmirsu uzrakstīt, ka būšu pateicīgs par ieteikumiem un padomiem par šo tēmu :D
Bet ja nopietni, tad ieteikumi par šo man tiešām būtu ļoti vērtīgi, jo jau labu laiku tā dakša stāv izjaukta un netieku nekādīgi gudrs, ko tālāk darīt. Es ticu, ka šeit kādam ir pieredze ar šādām lietām.
Slinkums saprast kas šī par dakšu bet reizēm tepat tirgo lidzīgas par 15 ls mazlietotas, nebūs jaskruvējās
Es laikam ne pārāk droši pirktu lietotu šāda veida dakšu, jo nevar zināt vai nenoplīsīs nākamājā braucienā. Ar jaunu tagad jau pats zinātu kā braukt, lai nesalauztu vai arī ja pats sataisa, tad nav žēl, ja noplīst - vismaz pats vainīgs, nevis tas, no kura nopirkts :)
Bet anyway paldies par komentāru.
Jā, laikam būs jāapsver cietās dakšas variants, jo izskatās, ka šo te reanimēt vairs nesanāks (secinu no remonta ieteikumu neesamības). Cipari izskatās labi un noteikti arī stipri vieglāka par šobrīd esošo. Priekš pilsētas braukšanas gan jau būs labi, bet sačos gan laikam rokas atdauzīšu :).
P.s. Ja kāds pārdod lietotu labā gala dakšu priekš V bremzēm, lūdzu, atsūtiet info uz e-pastu.
[quote=svikis]Jā, laikam būs jāapsver cietās dakšas variants, jo izskatās, ka šo te reanimēt vairs nesanāks (secinu no remonta ieteikumu neesamības). Cipari izskatās labi un noteikti arī stipri vieglāka par šobrīd esošo. Priekš pilsētas braukšanas gan jau būs labi, bet sačos gan laikam rokas atdauzīšu :).
P.s. Ja kāds pārdod lietotu labā gala dakšu priekš V bremzēm, lūdzu, atsūtiet info uz e-pastu.[/quote]
Ja trenejās, tad nav ne vainas ar cieto dakšu LV braukt (vismaz SEB) - paskaties līderu foto, ar kādām dakšām brauc.
“sf9”, ja nekļūdos, nozīmē vien to, ka tā dakša ir '09 modeļu gada.
bet kādsir dakšas modelis? xcm, kā linkā? pēc bildes nemāku atpazīt. ja tas ir xcm, tad tas tiešām ir palētais gals. nu tā ir - kā arī apliecina daži no komentāriem tepat augstāk - šīs dakšas, kad tās ir izbeigušās, cilvēki parasti nemēdz labot, bet gan apgreidojas uz kaut ko labāku, vai ieliek cieto. šaubos, vai rezerves daļas latvijā ir baigi pieejamas, varu vien ieteikt uzjautāt gandrā “vai jūs šito varat salabot”, jo gandrs, ja nekļūdos, ir latvijā vienīgie, kas suntour dakšas vismaz tirgo, kaut arī nav oficiāls/autorizēts suntour serviss vai kas tamlīdzīgs.
ja liec cieto, noteikti liec “garo” (“suspension corected”), ar “īso” sačakarēsi ģeometriju
reku vienā pērnā gada diskusijā par kādu citu santūru atradu šādu info:
[quote=Baltais]Axon un citiem suntour detaļas var dabut trekveikalā
Nav uz vietas, bet var dabut[/quote]
Modelis laikam xcm.
Esmu iegādājies Recon Silver dakšu, vēl gaidu, kad atnāks. Bet paldies par info, noteikti uzjautāšu trek veikalā, jo rezerves ejoša dakša, lai arī kāda tā būtu, var noteikti noderēt arī citam ģimenē esošam ričukam.