viss atkarīgs cik liela cenu atšķirība abiem?
Ja nav baigi liela, tad labāk otro.
Formula bremzes ir uzticamākas, jaunās šimano nav īsti testētas.
Rati otrie vieglāki, apkopes ziņā cena viena.
Stūre ir lowrise, ar mazu pacēlumu.
Dakšu, es vairāk uzticos FOX, nav vēl nekad pievīlusi, bet apkopes izmaksā padaudz.
Rock Shock, agrāk pievīla, nav vēl uzticību atguvuši, apkope izmaksā pa kādiem 10ls mazāk.
emils
Formula bremzes ir uzticamākas, jaunās šimano nav īsti testētas.
Dakšu, es vairāk uzticos FOX, nav vēl nekad pievīlusi, bet apkopes izmaksā padaudz.
Rock Shock, agrāk pievīla, nav vēl uzticību atguvuši, apkope izmaksā pa kādiem 10ls mazāk.
Spēcīgs arguments par bremzēm :)
Abām dakšām nav ne vainas. Ja var atļauties šādas komplektācijas, tad 10 LVL pie apkopes ir nebūtiski + 2 gadi apkope jaunai dakšai par max summu nebūs vajadzīga, ja vispār būs vajadzīga. Citādi no sērija blondīnes piekrāpa, bet brunetes vēl nē, tāpēc ar gaišajām vairāk nē :D:D:D
Ja esi izlasijis manuāli, tad dakšai jāmaina eļļa ik pa pār desmit brauktām stundām un saļņiki ik pa 50 brauktām stundām :D
Par formulām saku tik spēcīgi, jo brauc ļoti daudzi latvijā, un neesmu dzirdējis, ka kādam vairāk par kluču maiņu darīts, turpretim šimano bremzes agrāk plīsa, tad izlaida jaunu modeli, kas ar nebija no tām uzticamākajām, un no šī gada atkal jaunas, tā kā vēl pagrūti spriest ;)
Man savulaik ar R1 formulām bija problēmas, ka hēbeļi (abi divi!) uz stūres pa tiem caurumiņiem spieda ārā bremžu sķidrumu un rezultātā karbona stūrei tika sačakarēta laka :D Servisotas burusportā tika 2x reizes, it kā tās membranas tika mainītas, bet uzliekot uz stūres atkal suloja. A tā brīvā vidē, kad pasapaida nekas nesuloja.
Par shimano nezinu, bet šobrīd esmu baigi apmierināts ar avid bremžukiem gan XO, gan elixir 5
[quote=emils]Ja esi izlasijis manuāli, tad dakšai jāmaina eļļa ik pa pār desmit brauktām stundām un saļņiki ik pa 50 brauktām stundām :D
[/quote]
Ja dakšu sezonas laikā pāris reizes izsit pāri pusei, arī remontēt?
Auto arī jāmaina sveces pēc 10K, sprauslas pēc 60K. Bet ja nelasa manuāli un nobrauc 400K?
Sasodīts, ķēde nobraukusi jau pāri 4K, kas sen jau bij jāliek trešā :)
Ja detaļa kalpo, nav ko lieki grābstīties gar viņu, bet nu katram sava metode.
Cubs jāņem dārgākais ar Fox un Formula. Svars atšķiras krāsojumā, anodizēts ir vieglāks.
Labi, nekop, nemaini eļļu, bet ja Tu redzētu ko nekoptai dakšai izdara mazliet smagāka braukšana ;)
Eļļa pie slodzes iekšā paliek bieza kā ķīsēlis, domā tā dakša pareizi funkcionē ar ko tādu ikšā?