10-15 - tas ir lēti. Kad interesējos veloveikalos man teica, ka ap 20. Man pietrūka monobloks, stūres gultņi, trosītes ar apvalkiem un skava priekš ķēdes uzmetēja. Kopā ar likšanu Arkādijs paparasīja ap 65 lati.
Ja visas detaļas ir jaunas, tad cena un termiņi ir O.K., bet šaubos ka to var tik ātri izdarīt ja viss vēl jāpārjauc un jāsaeļļo un vēl vajadzīgo mantu kastē jāatrod !!! ;)
Ja visas detaļas ir jaunas, tad cena un termiņi ir O.K., bet šaubos ka to var tik ātri izdarīt ja viss vēl jāpārjauc un jāsaeļļo un vēl vajadzīgo mantu kastē jāatrod !!! ;)[/quote]
tos vajadzīgi mantu nemaz nav tik daudz! tā uz ātro pārskrienot ar acim manīju 35+ vel apvalki ar trosītēm un gultņi tatad ne vairāk par 50.
un ja viss ir jauns , tad to salikt pa stunda var vēsā mierā, vēl pa vidu sapīpēt var paspēt!
Viss ir jauns, iepakojumos, izņemot aizmugurējo pārslēdzēju, rāmi un dakšu. Rati saspieķoti, dakša jau uzlikta. Praktiski sanāk tikai pievilkt skrūvītes, salikt trosītēm apvalkus un saregulēt.
Spriežot pēc dažu biedru komentāriem, rodas jautājums - kur atrodas saliekamais velosipēds? Ja tas atrodas Latgalē, tad varu piedāvāt arī savus pakalpojumus.
Nu man domāt, ka tā ir laba cena, ja nav tikai par darbu :DD bet ar visām trūkstošajām detaļām :DD
Un ja beigās nenākas teik: zini, trūka vēl tas un tas un to nevarēja pielāgot, tas nederēja un tāpēc jāmaksā TIK :DD
Parasti jau Arkadijs diezgan precīzi pasaka, kas ko ir maksājis, tai skaitā, cik no tā ir bijis par darbu, tāpēc 65 lvl saukt bez atšīfrējuma, piemēram, cik maksāja kāda no detaļām, nebūtu korekti.
Parasti jau Arkadijs diezgan precīzi pasaka, kas ko ir maksājis, tai skaitā, cik no tā ir bijis par darbu, tāpēc 65 lvl saukt bez atšīfrējuma, piemēram, cik maksāja kāda no detaļām, nebūtu korekti.[/quote]
ņemu savus vārdus atpakaļ. kad rakstīju, tad arkādijs pa telefonu to ciparu nosauca. Galu galā:
Monobloks - Ls17
Stūres šāles - ls12
Priekšējā pārslēdzēja turētājs - Ls4,50
Regulēšanas skrūves - Ls3
Troses apvalki, uzgaļi - Ls7,30
Darbs - Ls 17
Kopā - Ls 64,80
Detaļas izrādās pat maķenīt lētākas nekā veikalā. Protams, arī lieliem meistariem gadās pa fušieriem. Izmēģinājuma braucienā pirmo reizi spiežot priekšējo bremzi notika… nekas. Trosīte izspruka ārā no bremzes, jo skrūvīte nebija pievilkta.
Vēl jau viss atkarīgs no detaļu kvalitātes un regulācijas ērtuma. Es pāris dienas atpakaļ ķīnietim regulēju bremžu klučus. Procedūra, kas normālam ritenim aizņem pāris minūtes, šitam aizņēma vismaz pusstundu.
Parasti jau Arkadijs diezgan precīzi pasaka, kas ko ir maksājis, tai skaitā, cik no tā ir bijis par darbu, tāpēc 65 lvl saukt bez atšīfrējuma, piemēram, cik maksāja kāda no detaļām, nebūtu korekti.[/quote]
ņemu savus vārdus atpakaļ. kad rakstīju, tad arkādijs pa telefonu to ciparu nosauca. Galu galā:
Monobloks - Ls17
Stūres šāles - ls12
Priekšējā pārslēdzēja turētājs - Ls4,50
Regulēšanas skrūves - Ls3
Troses apvalki, uzgaļi - Ls7,30
Darbs - Ls 17
Kopā - Ls 64,80
Detaļas izrādās pat maķenīt lētākas nekā veikalā. Protams, arī lieliem meistariem gadās pa fušieriem. Izmēģinājuma braucienā pirmo reizi spiežot priekšējo bremzi notika… nekas. Trosīte izspruka ārā no bremzes, jo skrūvīte nebija pievilkta.[/quote]
Pēc detaļām spriežot Tev skrūvēja šosejnieku.
Gatis runā par MTB(ja pareizi sapratu).
Ar šosejnieku parasti var ielidot uz :
stūres šālēm
pr.slēdzis uz ķepas vai aptverošais
Nelaimīgās skrūves trošu regulēšanai rāmī(Arkādijam izgatavošana aizņem ap 3h(Fox3h samet 3riteņus 15LsX3=45)skrūvītes sanāk apzeltītas)
BB vai ITA vītne centrā,ITA vītnei ārējie gultņi mēdz būt deficīts LV
ja Carbon dakša tad garais uzgrieznis pr.bremžu skrūvei.
tie ir sīkumi bez kuriem riteni nevar salikt.