Bremžu klucīšu "toe-in"

Kāds ir teorētiskais pamatojums un praktiskā lietderība regulēt bremzes nedaudz slīpi, tā kā rādīc te atkal gudrajā pamācībā?
Lai bremzes piedilst nevienmērīgi un kļūst atkal par itkā normāli taisni pieregulētām?

nez, man jau defaultā stāvēja šitā, un nodilis viens sāns… nu ja, var mēģināt pagriezt pa 180grādiem klusi un it kā atkal kādu laiku bremžu klucis pildīs savu darbu…

bet imho… kopumā kluča tilpums takš nemainās… un nav svarīgi vai tu to deldē no sāniem vispirms, vai visu vienmērīgi (portams uz tā rēķina samazinās/palielinās bremzēsanas ceļš)… hvz ar tām teorijām…

Starp citu Ritchey (zilo) kluchu pamaaciibaa ir arii ir raadiits, ka vajag likt sliipi pie aploces, bet tur tas lenkjis ir tieshi preteejs, un doma tur taada, ka klucha mala ir elastiiga, plataaka un smailaaka, tai pirmajai piespiezhoties pie roteejoshas aploces, dublji un netiirumi tiek uzstumti uz klucha (sniega laapstas princips).

Shai variantaa ir tieshi otraadi: dublji un netiirumi tiek iespiileeti starp bremzhu kluci un aploci.

Sākās - nu jau ir 3x varianti… :o
Vienīgais ko zinu, ka šitiem klucīšiem diezin vai kādi gali lieksies jo tie ir maināmo gumiju brīnumi.
Bet par dubļu lietām Grey texc jāpatur prātā…

Aha, man tieši tā nodila viena mala pa vakardienu… posts:http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=1071
Un bija tieši tā, kā aprakstīja Grey… lāpstas princips… bet nu nepalīdzēja…

KKTK, klucis gan pats nelocīsies, bet malas pats stūrs gan locīsies… vot ja tās malas būtu no cietākas gumjas! vot būtu feini…

secinaajums: Saakam razhot kluchus ar cietaam malaam!!:))

nezinu kapeec, bet man patiik kluchjus likt paraleeli aplocei!!! :))) un viss taapat labi straadaa!!! :)))

ja paraleelaa sisteema, viennoziimiigi kluchi jaaliek paraleeli- taa jau aatri izlkurkaajas, kur nu veel ja klucis taisa papildus lauzienu.
paareejaam- nu nav taada iista ieguvuma klausot shitaam smalkajaam metodeem.
ideja sekojosha- pie lielas slodzes un ljodziigaam/ izdilushaam bremzeem klucis ar vienu galu nedaudz sliktaak piegulj vai pat paceljas bremzeeshanas laikaa.
taapeec ir izdomaati asimetriskie kluchi un taapeec ariii iesaka sho viltiigo fignju.
praksee asimetriskie neko iipashi nepaceljas un ja bremzes svaigas, arii dilst daudzmaz vienaadi. pluss klucha paraleelajam novietojumam- bremzes var uztaisit asaakas, jo efektiivais attaalums liidz aplocei ir iespeejams mazaaks.

par netiirumiem- sekojiet liidzi lai kluchi buutu ar pietiekoshi dziljaam rievaam- tad tie tiiraas- ja vairs nav vai ir nopirkti bez taam- kjeram viili un uztaisaam. piedraast razhotaaja inzhenier-tehnisko domu (dizainu mosh taisa paardoshanas dalja vai vispaar graamatvede) - rievaam jaabuut, veelams sliipaam.

Viss skaidrs, danke!
Tākā nekas nekur neļodzās, tad likšu taisni, un man asas bremzes arī patīk ;)
Un vispār danu tās drukātās pamācības, tās tik lāmeri lasa :D

Profiem patīk asfaltu laizīt ? :)