Beidzot kaut kas labs visiem - VEF tilts pie Bērzaunes ielas

Prieks, ka beidzot sakārtoja nobraukšanu no centra puses uz VEF tilta. man kā autovadītājam ir varbūt pat lielāks prieks nekā kā velobraucējam, jo tur mūždien uzradās gudrinieki, kuri taisīja labo pagriezienu, bet pusstundu nevarēja to izdarīt, jo nevarēja iegriezties normāli + tur jau bija sastājušās vairākas mašīnas, kas arī nevarēja izgriezties… tāda stulba bakstīšanās bija. un protams tie, kuri nemācēja izgriezties no Bērzaunes ielas uz Brīvības ielu (prom no centra) - tur mierīgi varēja vienmēr izgriezt pa pirmo joslu, jo no tilta loģiski viss aiziet pa otro, bet vienmēr atradās gudrinieki, kuri gaidīja, kamēr no tilta nebrauks neviena mašīna (lai gan manevru varēja veikt droši jau sen) - tagad tur skaidri un gaiši norādīts kā pareizi jābrauc. un protams no velobraucēju puses - ērta, patīkama un droša nobraukšana/uzbraukšana tiltā :)

PALDIES autoriem un realizētājiem! :)

tie gudrinieki ar labo pagriezienu virzienaa no centra trauceejoshi ir tikai liidz 16:00 vai cikiem tur … peec tam var mieriigi braukt pa sliedeem un pa labi griezeeji netraucee, vajag tik laiciigi paarkaartoties

http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/343401-pagrieziens_pie_gaisa_tilta_aizliegts_velosipedistu_intereses

Komentaari vispaar nogalina… :)

pat bez velosipēdistiem to krustu vajadzēja jau sen tā pārbūvēt. komentārus nemaz negribu lasīt un laiku tam tērēt :)

Tā šodien TVNETā ir viskomentētākā ziņa. Laikam aktuāla tēma :)

Vakar, kamēr ripinājos no tilta, 3 autiņi paspēja nogriezties pa labi un 4 no Bērzaunes ielas zem tilta. Viena zoss, pat pēc mana jautājuma par viņas redzes un CNS stāvokli, ar izteiktu riebumu sejā gandrīz nonesa citu autiņu, kas griezās uz Brīvības ielu. ;)

Žēl, ka ceļu policija tik mantrausīgi palikuši, ka negrib tur pastāvēt. Kādreiz jaunas zīmes viņiem bija labākā barotava, bet tagad visi tikai gaida lielo džekpotu - dzērājšoferi.

Komentārus tēvēnetā neizlasīju, jo tur divi fluderi visu pasākumu bojā. Tikai viena doma tur šķita sakarīga - uzlikt ķieģeli virzienā zem tilta.

lai kādas zīmes nebūtu saliktas velosipēdistiem vienmēr labāk apstāties un pārliecināties vai kāds pajoliņš nelido garām…
Tagad diskusija ir par to kuram priekšroka. Un jā - kā krustojums tas ir pilnīgs murgs (gājēju ceļš beidzās[apraujās] praktiski krustojuma vidū :))

Bet kādi varianti, ja uz megašaurā celiņa (tilta) ar džaiantisko apmali sastopamies ar pretimbraucošiem bērnu ratiņiem?

ar beernu ratinjiem var eleganti samainiities visur, iznjemot varbuut pashaa augshaa, kur ietve sashaurinaas, bet tur vajag pavisam nedaudz pacietiibas un pagaidiit, kameer pretiimbraucoshie ratinji vai velosipeedists shkjeerso shauro posmu un tad turpinaat celju … pie viena var ievilkt arii elpu nedaudz … taas max 10…20 sekundes ko sanaak pagaidiit nav nekas kritisks

Es pāri VEF tiltam pa ietvi ar velo esmu braucis laikam tikai tajās reizēs, kad nākas braukt ar maisiņu vienā rokā un pa bruģi nevar nobraukt. Visādi citādi braucu pa bruģi. Pa to ietvi braukt ar velo ir mazohisms to the whole new level.

Es pāri VEF tiltam esmu vienmēr braucis pāri pa ietvi un tā ir vienīgā vieta maršrutā, kur es uzbraucu uz ietves. Ja tā apmale uz tilta nebūtu tik augstu, tad iespējams justos drošāk uz tā bruģa.

Un kā jau gaga minēja, samainīties ar ratiņiem, velo vai cilvēku nav nekādu problēmu. Galvenais jābūt pacietīgam, un galvenais, nevajag zvanu tirkšķināt tiem cilvēkiem, tā var arī trieku dabūt ;)

principaa var arii pa brugji braukt virzienaa no centra, tilts nav tik garsh un staavs, lai nevareetu augshaa tikt ar 25…30km/h, virzienaa uz centru gan pa ietvi vienkaarshaak, ja brauc pa velocelinju

Vienīgā problēma ar ratiņiem bija vasaras sākumā, kad jaunā māmiņa (kurai labāk būtu neturpināt savu dzimtu) nostājās ar ratiņiem tieši pie staba un kaut ko rakās savā somiņā. Viņa laikam nemācēja uzlikt bremzes, tāpēc sagrieza ratiņus šķersām, “lai neaizripo”. Tādu eksemplāru vairs neesmu saticis.
Esmu samainījies ar bērnu ratiņiem arī tilta augšā. Ja vien māmiņa aizdomājas braukt margu pusē, tad nav problēmu.

protams, ka var tilta augshaa samainiities gan ar ratiem, gan ar velo, gan gaajeejiem, tachu gaajeejiem, mammaam un velobrauceejiem ir daudz mazaaks stress, ja pagaida nedaudz un palaizj garaam pretiim naakoshos ratus un velosipeedistus

Augšā abos virzienos bez streas var ar šosejnieku uzlidot. Lejā braucot gan izkrata visas protēzes.

Hohou!
Šodien braucu par to veloceliņu, jo smaga soma uz muguras un rokā maisiņš, plus vēl ripinājos lai nepaliktu slapja svītra uz biksēm. Tas veloceliņš kautkāds dīvains. Šur tur pārtrūkst, šur tur veloceliņa vidū ir vislielākā un dziļākā peļķe kurai apakšā lielākā bedre kāda tik uz tās ietves ir. Plus vēl veloceliņš iet pāri metāla vākam, kurš lietus laikā ir īpaši slidens. Bet redzēju uz veloceliņā vienu braucēju ar vecu šosejnieku un disku aizmugurē. Skats pa rubli :)

velocelinjsh jau veel nav pabeigts uz briiviibenes, ir vietas, kur jaapaarbuuvee krustojums vai kas taads, pirms var pabeigt … taa nu ievilcies tas viss ir … metaala vaaki netraucee tik ljoti kaa muljkjiigaas peljkjes un bedrainaas piebrauktuves kuras velocelinjsh shkjeerso … tad veel daudzviet smiltis un dublji saskaloti uz velocelinja, tas gan nav forshi vairs … izskataas, ka velocelinju veel neviens netiira

Ne tikai netīra, bet arī netaisās pabeigt. Vismaz pēdējā laikā neviens strādnieks tur nav manīts.

imho veloceļš jātaisa no bruģa, kādu dažviet liek kā trotuāru. Vispār gājēju ceļus jātaisa no bruģa, jo asfalts ir ilgtermiņā ļoti neizdevīgs:

  • bruģi tu vari izņemt, kaut vai ar pulveri nomazgāt un salikt atpakaļ mazliet citādāk, ja ir kādas izmaiņas apkārtnē.
  • nav peļķu
  • laba saķere

Un vēl tas nokrāsotais asfalts… arghh…

kaa nu nav neviens straadnieks maniits, shoriit pat struktorielas krustojumaa raka nost veco asfaltu un veel arii pie kurshiem kaut ko dariija

mosh citur asfalts ir kraasots, bet uz briiviibenes pats asfalts ir sarkanaa kraasaa, nez kaa to dabuu gatavu, ka viss asfalts ir sarkans nevis melns?