Šogad Rīgā uzstādīs velosipēdu novietnes, pilsētas budžeta grozījumos piešķirs līdzekļus veloceliņa ierīkošanu no centra līdz Mežaparkam, kā arī izvērtēs iespēju no Vanšu tilta līdz Mārupei iekārtot nepārtrauktu veloceliņu vai tā saukto zaļo koridoru — par to tikšanās laikā vienojās domnieki un Rīgas veloentuziastu iniciatīvas grupas (RVIG) pārstāvji.
Tikšanās laikā Rīgas vicemērs ierosināja paralēli veloceliņu izbūvei no pilsētas centra uz mikrorajoniem iekārtot veloceliņus atpūtas zonās, piemēram, izveidot zaļu koridoru maršrutā, kas sāktos no jau esošā veloceliņa pie Vanšu tilta un turpinātos gar Āgenskalna līci, pa Uzvaras parku gar dīķīti līdz Uzvaras bulvāra alejai un caur Pārdaugavu vītos uz Bieriņiem. “Šādam veloceliņam nav jābūt asfaltētam, bet gan stingra seguma, piemēram, grantētam, un tādējādi tas neprasa tik milzīgus finanšu ieguldījumus kā maģistrālo veloceliņu izveide,” uzsvēra J.Birks. Viņš gan atzīst, ka maršrutā ir pāris velosipēdistiem grūtāk veicamu posmu, tādēļ vēl jāizstrādā projekts pārbrauktuvei pār dzelzceļu starp Mārupes ielu un O.Vācieša ielu, jāuzlabo smilšainais ceļa segums Mārupītes krastā pie Angļu ģimnāzijas un Cīruļu ielas, kā arī veicami nelieli ceļa klājuma stiprinājumi.
Baigi feini…