Visur kur skatos, vai prasu (internetā, spriežot pēc cenas, no citu pieredzes), Alivio viennozīmīgi izskatās labāks.
Tie, kas ir braukuši ar abiem, saka ka tieši no Alivio, jūtami uzlabojas darbība (t.i. Tourney, Altus un Acera ir daudz-maz līdzīgi).
Man nav skaidrs, kur tieši un kāpēc parādās šīs atšķirības. Pārslēdzējos, rokturos? Materiālu kvalitātē, vai konstrukcijā?
Izvēloties jaunu velosipēdu, ekonomiskā cenu diapazonā Acera ir nospiedošā vairākumā un pārdevēji apgalvo, ka Acera ir gana laba.
Tādēļ ir grūti saprast, vai ierobežot savu izvēli, kā pašmērķi uzstādot Alivio ir racionāli.
Bieži sastopams arī Alivio pārslēdzējs ar Acera rokturiem, kas te diktēs funkcionalitāti? Pēc skata un sajūtas Acera rokturi liekas “nestabili”.
Īpašu interesi izraisa vairākkārt dzirdēts apgalvojums, ka 2012 Acera, tas pats Alivio vien esot. Vai tas nav mārketinga triks?
Cik var dabūt veikalā izbraukt, nav iespējams novērtēt atšķirību. Trūkst dubļu, slodzes un ātruma.
Ko es patreiz varu secināt:
-Alivio pieejams atdalītā variantā (SL-M410) un kopā ar bremzi (ST-M410),
-Acera galvenokārt kopā (ST- EF60, EF50…), 2012 izskatās ir arī atsevišķi, bet 9 ātrumu variants
-Pēc izskata Acera ir vairāk presētu un plastmasas detaļu, Alivio lietas/frēzētas (labāka noturība pret sūdiem, precizitāte un pozīcijas turēšana?)
Priecātos, ja jūs papildinātu.
Pilsētai un “braukšanai pēc piena” ir tam piemērots velosipēds. Šīs komponentes apskatu garāku pārbraucienu, dubļainu un sasnigušu meža taku, dinamiskas braukšanas pielietojumam (pārslēgšanās zem slodzes, bieža pārsl.). Pēc rezultāta un gramiem neskrienu, tāpēc labāk ietaupu, bet mainīt ritošo pēc katra brauciena arī nav ekonomiski.
Acu atslodzei:
SL-M410, ST-M410
ST-EF60, Acera 2012 (Neesmu gan redzējis arī tiem, kam jaunā Acera aizmugurē)
Alivio, Acera (Tā kas faktiski visur ir komplektācijā)
Acera 2012 (Pagaidām, tikpat reti redzama, kā Alivio)