paskatieties uz starta vietu un veidu!
Rādās, ka starts būs pret kalnu un pirmie km pa asfaltu.
Jauki! Mēs to sen jau gaidījām.
SiSe joprojām dusmīga ! Starts Turaidas kalnā izskatās labs !
Starts pret kalnu, manuprāt, ir gudrs gājiens no organizatoru puses ( īpaši tautas grupai), turklāt ceļš ir gana plats apdzīšanai.
Tomēr nerodas pārliecība, ka nebūs kārtējās organizatoriska rakstura problēmas:
1. Nedomāju ka, tautas grupai starts būs 13.00. Visticamāk, ka nāksies nīkt startā. (interesanti cik ilgi būs slēgts transporta satiksmei Siguldas-Turaidas ceļš? Visu laiku, kamēr tauta “žāvāsies” starta koridoros?)
2. Kā “tauta” tiks uz startu, netraucējot “sportam” serpantīnā, ja “tauta” startēs vēlāk nekā 13.00 bez vismaz 40 min. gaidīšanas?
3. Ļoti interesanta ir vieta, kur saiet kopā sporta grupas otrais aplis ar tautas startu ( 2.-3.km). Droši vien cietēji (gaidītāji) būs atsevišķi sporta klases vājākā gala braucēji- priekšroka tautai (masas attiecība).
Nekļūdās jau tas, kas neko nedara, bet, ja dara un nedomā? (vai arī domā tikai par SAVĀM prioritātēm).
Tieši tautas klases nokļūšana līdz starta vietai mani arī samulsināja, kad uzzināju par to startu pret Turaidas kalnu. Pats Turaidas kalns jau nebūtu tas briesmīgākais kalns un doma laba, tauta varēs izretoties. Lai gan nedomāju, ka tas pasargās no pārsteiguma momentiem tālāk trasē. Gan jau tie censoņi, kas nespēs uzvilkt tajā kalnā tik ātri cik gribētos, centīsies nokavēto atgūt.
Gan jau bišku paretosies un azartiskākajiem censoņiem vismaz uz kādu laiku elpu aizsitīs.
Starts ir 13:30 , ta vismaz ir minets nolikuma. Vienigas neskaidribas kur novietot transportu. vareja vini finisu rikot Siguldnieka, kur finise Vienibas brauciens. Beidzot bus kartigs starts, kur vares rezdet cik katram ieksa :), parkert startu ari nebutu velams :).
Transportu drosi vien, ka vares atstat tur, kur katru gadu - augsa Krimulda un mierigi ar ricuku norpinat leja uz startu. Sporta klasei ari neviens netrauces, jo trase iet gar Gauju, zem tilta un pec tam tikai pagriezas uz serpentina pusi, tadejadi apbraucot Tautas startu. Nemot vera, ka Tauta startes pusotru stundu velak par Eliti, tad taja 2.-3.km ar Tautu varetu satikties tikai pati, pati Elites aizmugure (dazi brauceji). Tas jebkura gadijuma ir labak, jo lidz sim vienmer Tautas starts tika aizkavets del ta, ka visi Elites brauceji vel nav aizbraukusi otraja apli.
Jebkura gadijuma sis skiet ir labakais iespejamais risinajums, jo tiesi Krumuldas posma pagajusogad starta bija smagakie kritieni. Tulit pec starta sekoja salidzinosi saurs cels, kur normali blakus vareja braukt tikai divi brauceji. Tie, kas gar malam vai pa vidu centas apdzit, krita paraujot lidzi vel dazus.
Tas ka mierigi noripinās lejā, tas jau skaidrs. Tik jautājums, kur tajā brīdi, kad sporta klase pēc pirmā apļa brauks serpentīnā, atradīsies tautas klases braucēji? Ja tauta tad jau būs startējusi, tad jau ok, bet ja tauta tik vēl būs ceļā uz startu vai ar savu mierīgo ripināšanu uz startu netraucēs sporta klasei?
Laikam buus nopietna spieshanaas pret serpentiinu divas reizes un sheit jau noteikti sevi pieraadiis baljkjiishu iipashnieki:))
Korovi šļi na vodopoj
orgaņizovannoj tolpoj.
Gan jau būs arī “nemierīgie ripinātāji”. Būtu jau pasakaini, ja viss noritētu bez stresiem un mīļiem vārdiem, bet vai pie mums tā notiek?
-
SiSe nemaz nav dusmīga, vnk negribējās rakstīt garo “Latvijas SEB Unibankas 2.posma Krimuldas etaps un Rīgas rajona atklātais čempionāts” vai kā tur… Piekrītu - paskatoties neizskatās daiļš nosaukums, bet vakar netradu iespēju kā to var nomainīt; varbūt Grey var izlīdzēt :)
-
man liekas, ka stresa nebūs, jo pieļauju, ka tautu koridoros stādīs pļavā, kalnu var uzšturmēt, ja vien visi nematas kolektīvā pīļgājienā. vienīgi muļķīgi sanāk ar to braukšanu uz startu- ja visa tauta ripinās lejā pa serpentīnu, tad es negribētu būt sporta klases braucējs, kurš tin pret serpentīnu. tāpat uzskatu, ka ir muļķīgi starta koridorus atvērt h pirms iespējamā starta…
Man liekas, ka viss būs ok ar to serpentīnu. Gan jau saliks uz katra pagrieziena pa svilpējam-tiesnesim un lejupbraucēji palaidīs augšupbraucējus.
Tikko atpakaļ no Siguldas. Ja trase paliks tādā pašā kondīcijā (ja saglabāsies sausums), tad visprecīzāk trasi raksturos viens vārds: “smiltis”. Smilšu ir vairāk kā citus gadus un vietām diezgan dziļas. Apļa beigās, kur trase iet pa taciņām gar Gauju, ir izrakts viens pamatīgs grāvis šķērsām trasei.
Viss pārējais kā jau ierasts.
atvainojos par stulbumu, bet nesaprotu, ka ir baļķīšu īpašnieki… :(
atvainojos par stulbumu, bet nesaprotu, ka ir baļķīšu īpašnieki… :([/quote]
Baljkjiisu iipasnieki tas ir muskulju apkaartmeers ~60 cm:)
Neticu taadaam muljkiibaam ka tautas klase brauks no serpentiina lejaa pretii elitei, citaadi tur buus biezputra un asinis!
Nu tā kā man :) Bet man gan liekas, ka serpentīnā visas priekšrocības ir maza auguma viegliem minējiem.
Nu, Anderson, kādi komentāri par trasi?
Šodien arī bija tas prieks ievērtēt trasi. Vēl tik varu piebilst, ka tradicionalais lielais, akmeņainais nobrauciens nu jau ir kļuvis gana smilšains.
Apjautājos vīram, kas ierādīja trasi par to serpentīnu un tautas pārvietošanos, viņš teicās, ka tajā brīdi, kad sporta klase brauks 1x serpentīnā tauta jau stāvēšot uz starta. Ak jā, ja var ticēt viņa vārdiem, tad šogad pēdējo reizi baudīsim serpentīnu tādu kāds tas ir tagad…esot ieplānots to nobruģēt.
Nu nedomaaju, ka tikai lielo muskuļu īpašnieki pieradiis uz ko ir spejiigi!!! Ir arii citas brauceeju kategorijas, kuraam mishana pret kalnu nesagadaa lielas probleemas;))