17.07.2004 - Unibankas MTB maratons, 4. posms Kuldīga

Sacensiibas strauji tuvojas. Vajadzeetu apskatiit trasi.

Ja kaads shonedeelj domaa braukt apskatiit trasi un ir kaada briiva vieta mashiinaa man un manam ritenim, tad buutu pateiciigs, ja mani vareetu panjemt liidz. Esmu gatavs ar kaadu latinju arii piedaliities benziina teerinjos.

oshcha@delfi.lv

Es laikam braucu 5dien uz turieni un visu skatos…

jaa, dereetu arii vieta 1cilv bez velo, jo to tur maybe aizgaadaas

Buutu forshi, ja kads varetu kaut ko nedaudz pastastit par Kuldigas trasi. Pagajuso gadu braucu, bet vairs neko ipashu neatceros, ka vien to, ka bija jabrauc pari Ventai.

Buus gruuti… :)

… tāpēc jau mēs tur braucam, vai ne?! :)

velo.lv trases aprakstā ir teikts: 7 290 m no lielā ceļa pagrieziens pa labi, šaura taka ved izcirtumā (taka izbraucama pa vienam) , tātad tas nozīmē, ka visi apdzīšanas jāveic līdz tam, citādi nāksies braukt “kompānijā” ?
Vai neviens vēl nav iemēģinājis šo trasi !? Kādi ir ieteikumi ???

Nu, pastāstiet kā gāja! Es “norāvos” klepu un tāpēc paliku mājās. Pastāstiet kāds bija laiks un trase … šķiet, piektdien drusku uzlija, bet Rīgā vakar bija tīrā saule.

Laiks perfekts! Saule un silts laiks! Trase paarsteidzoshi interesanta, mezza takas, braukshana pa cirsmu, daudz dublju :), bija arii paaris gruutu nobraucienu un uzbraucienu! Neizpalika ar gariem taisniem gabaliem kur vareeja miiciit uz 30 - 35 km/h!
Shogad, es pat teiktu ka visi Unibankas maratoni ir baigi interesanti! Taa tik turpinaat! Redzees ko vinji izdomaas ar Eergljiem (labi ka iekljauta Gaizinja shturmeeshana)!?

Man gan neliekas, ka shaadas trases ir OK. Tehniskas vietas ir OK, taadas vajag. Bet manupraat trasei ir jaabuut taadai, lai to vareetu izbraukt, nevis jaastumj ritenis. Shoreiz bij daudz dubljaini kaapumi kur es shaubos ka kaads vareeja uzbraukt. Tanii mezhaa arii tautas klasei daudz kas izshkjiiraas, jo tikliidz bija pirmais kas nokaapa vai leeni brauca priekshaa … tam garaam nevareeja tikt un naacaas seedeet aizmuguree. Bet nu visumaa bija OK laiks forsh, pasaakums arii, RB zveeri!:).

Nu nez man gan nav pretii ja kaadaa vietaa ir jaakaapj nost uz jaapastumj ritenis! :) Es domaaju ka RB dzeki daudz mazaak vietaas kaapa nost nekaa parastie mirstiigie! :)

Ehh, žēl, ka manis tur nebija…
A kā jums tur sanāca brilles pazaudēt? Atradējam gan nevajadzētu lielāku atlīdzību kā saldējumu prasīt, kā nekā visi pa vienu trasi braucam …

Brilles pazaudeeja finishaa! Peekshnji piefikseeja ka kaut kaa truukst! :(

PATI NEINTERESANTĀKĀ TRASE, KĀDA PĒDĒJO DIVU GADU LAIKĀ REDZĒTA
Ar Unibankas maratonu trasēm jo tālāk jo sūdīgāk. Pēdējā daudz maz jēdzīgā trase bija pagājušo gadu Smiltenē. Nesaprotu, kāds kaifs stumt 1/4 daļu trases riteni un blenzt priekšējā stūmēja pakaļā??? Man nav iebildumi pāris reizes gonkas laikā nolekt no riteņa, bet tad ja ES PATS netieku galā ar trasi, nevis tāpēc, ka kādam ienācis prātā pa metru platu taciņu vienlaicīgi izlaist pāris simtu cilvēku.
Mājās braucot pa mašīnas logu noskatījos uz Sabiles apkārtnes kalnaino reljefu. Kāds man atbildēs - ko meklē organizātori plakanajā Kuldīgas apkārtnē, ja pāris kilometru attālumā ir daudz atbilstošāka vieta šim sporta veidam.

Piekrītu par to riteņu stumšanu - pats neizgāju uz starta koridoru laicīgi,un dabūju dzīties garām tiem “stūmējiem”, pie kam jau pirmajā kalniņā, uzreiz pēc starta… Apdzīšanas iespējas,ja negrib lieki riskēt,bija ierobežotas. Un tā taciņa cirsmā 90 % bija izbraucama,cita lieta ka stūmējiem nevarēja tikt garām.varu piebilst,manuprāt,ka šādos gadījumos liela nozīme ir vai tev ir 27 ātrumu sistēma,ti. lielāks diapazons pārslēgties no lielāka uz mazāku un otrādi. redzēju,daudziem (tautas klasē) ar to bija problēmas…
Kopumā, trase bija laba, arī dubļi piedeva asumu. Diskutēt var par to upītes “forsēšanu” - nekāda kaifa,ja to jādara stiepjot riteni, jo bija skaidri redzams,ka tik un tā tālāk braukt nevarēs,bet būs jāstiepj,nedaudz kļuva žēl velokurpju ;)))

Biker pilnībā izteica manas domas. Piebildīšu, ka tomēr uzlabojums pret iepriekšējo gadu lielceļa mačiem ir jūtams; nu varbūt drusku par daudz otrā grāvī iestūrēts:) Pirmais izcirtums bija braucams, un piespiedu pastaiga pa to noēda no rezultāta minūtes 5…nu bet uz lielceļiem bija iespējas atspēlēties; drusku labāku “kāju” vajadzēja, ar 35 km/h (42 max) bija par maz:)
Bet par neinteresantām trasēm kurn vīri, kuri godam ierindojušies ceturtajā simtā ;)

Daļēji varu piekrist visiem 3 pēdējiem tekstiem. Distance bija interesanta, bet, izvēloties trasi, nevar nerēķināties ar to, ka tur barā brauks vairāki simti, no kuriem ik pa gabalam būs kāds, kas kāps nost no riteņa. Šaurās takas, kas vienatnē ir tikpat kā visur izbraucamas, tautas klases vidusposmā un tālāk uz leju izvērtās par sestdienas pastaigu mežā garā rindā ar velosipēdu pie rokas. Kaut vai salīdzinot ar neseno Hanjas maratonu Igaunijā, kur Munameģa apkārtnes reljefs īpašus komentārus neprasa, trase bija nesalīdzināmi grūtāka, bet tā visu laiku bija cīņa ar sevi, nevis ar līdzbraucējiem.

jā, man arī “patika” pārgājiens ar velo zobos. brīžam nesapratu kā justies- vai kā donaldam dakam, kuram kājas pa dubļiem slīd uz visām debes pusēm un to vien kā gribas, lai norautu uz deguna, vai arī kā meitenei svarcēlājai. +vēl nekad nebiju saskārusies ar vīriešu rupjību sacensību laikā, bet laikam šāda trase var novest jebkuru- paņēmiens vienkāršs- grūdiens ar elkoni un meitene lido krūmos. (lamāšanās bija norma) nu nebija shitā trase laba!

Par trasi vienkārši runāt negribas, murgs kautkāds. Pievienojos visiem, kas grib braukt ar riteni. Ja būtu vēlēšanās to stumt un nest, būtu piedalījies, teiksim, “Vertikālē” vai Ežu rallijā.
Gribu pievērst uzmanību vēl vienai, manuprāt, idiotiskai lietai. Kādēļ Tautas klase tiek marinēta gandrīz divas stundas pirms starta? Jau tā ir skaidrs, ka pie šādām trasēm sporta klase nevairosies. Jau tagad attiecība ir 1 sportā pret 2 tautā. Kadēļ tautu nevar palaist 15 min. pēc sporta klases? Mēs tautinieki esam vairākumā, tādēļ skaļāk jaizsaka savs viedoklis organizātoriem.
P.S. => FELIX
Un kurā simtā pēc Tavām domām būtu jābrauc, lai būtu tiesības “kurnēt”?