16.07.2005. SEB Unibankas MTB maratons, 4. posms, Kuldīga

Kā ziņo velo.lv tad sacensību dalībniekiem starp jau ierastajiem servisiem - ēdināšana, wc, med.palīdzība, u.c - būšot pieejams arī serviss ar kodēto nosaukumu mazgāšanās Ventā. :)

Forši, beidzot varēs atklāt peldsezonu gan sev, gan ričukam!

Nu, sis serviss jau ir pieejams Kuldiga katru gadu! Ekskluzivi! :) Bez izmainam. Nezinu gan, ko par so saka dabas draugi. Man jau gan si neskiet ipasi laba ideja… Varetu jau to vienu pazarnieku masinu ritenu mazgasanai aizvilkt lidz estradei. Pasi tad varam mesties ieksa upe kaut ar visam drebem (ka vairums no mums to jau parasti dara).

atceros ka pagājušajā gadā jau vienu mirkli pavīdēja tāda ziņa ka iespējams būšot jāšķērso arī Ventas rumba. Taču beigās tas prieks izpalika, laikam ūdens bija par aukstu, un līmenis par augstu.

ne jau rumba jaaskeerso, bet tieshi tur pretii estraadei, tur ir sameeraa sekls, ja nav augsts liimenis :)

Spriezot pec trases apraksta Venta sogad nemaz nebus jaskerso!

Vai ir kāds šogad to trasi jau izbraucis, kādi komentāri par stāvokli? Kādas riepas jāņem līdzi? (Konkurents nevienam nebūšu, jo tā kā uz Kandavu neaizbraucu, tagad jāsāk no godpilnā 5. koridora)

Trasi neesmu braucis, taču zinu ka jāliek riepas kuras vislabāk ripo (mazs protektors riepas vidū). Jo trase ir ātra un daudz jāmīca pa grantīti.

Dailis no Kandavas zvanīja un teica, ka trase esot 1:1 kā 2004. gadā.

Varbut kadam ir kada briva vieta transportaa man un manam richukam? Degvielas izmaksas nemu uz sevi! Vislabak rakstit man uz rolands@convents.lv

Kāda tad tā trase bija, tajā tālajā 2004.gadā? Pagājušajā gadā kā reiz Kuldīgu nācās izlaist, tāpēc nav ar ko salīdzināt.

Nu ta laižam!

šogad trase ir nedaudz citāda - vairāk meža taku, smilšu, faktiski nebija asfalta, tas priecē…)
apbēdināja - putekļu rīšana, dažviet nenopļautā zāle gar malām, izgāztuves smakas komplektā ar asajiem ķieģeļiem, tā teikt Japiņam vēl arvien aktuālāks ir šovs ne trases sakārtošana. Par to varēja spriest kaut vai
par norādes zīmju trūkumu (gada laikā dažas “viltīgās” vietas piemirsušās).
Bet nu, kopumā iespaids pozitīvs :))

Nu jā, putekļu mākoņi gan bija pārāk daudz, un tas ceļš ar ķieģeļu klājumu bija mazliet par traku. Un beidzot arī peldsezona Ventā atklāta. :)

ko lai saka Kuldīgas posms pagājis .ja neskaita nesaprašanos par Nr. un starta aizkavēšanu tad jau viss ok.Pašam arī sanāca nobraukt vienu no labākajām gon kām manā īsajā braukšanas karjerā.Vienīgais kas uzrauj smieklu glaunās balvas ko organizatori ar dāsnu roku atvēl braucējiem ): Tu cilvēks mokies divas stundas ,cīnies lai tiktu uz tā pjedestāla ,bet tev iedod lukturīti piecu latu vērtībā .Ta štruns cik tas lukturis maksā , nevajag man to balvu ,iedodiet medāli un diplomu piemiņai un bērniem ko vecumdienās parādīt tad jau būs gana, bet laikam organizatoriem tas sanāk dārgi, labāk izdalīt sponsoru dotās balvas,kaut gan jāpiezīmē pagājušo gadu varēja uzkalt tos nelaimīgos medāļus .Ko lai dara , laikam bizness paliek bizness un cilvēki jau iekarst naudā .kādu latiņu dalības maksai neaimirst piemest tas jau saprotams.

tie ķieģeli bija tieši laikā!

Superīgs bija tas svaigi uzbērtaias posms. Jo nelīdzenāks jo labāk. Ķieģeļi šogad jau palikuši tādi knapi pamanāmi. Kopumā trase ātra ar nelieliem bet garšīgiem tehniskajiem posmiņiem.

Vai jums tas veļas dēlis pirmajos kilometros arī patika??? Mani gan izbesīja, bezmaksas masāža rokām… Tāpat žēl, ka nevarēju izbraukt tās foršās meža taciņas. Ja nebūtu sacensības, ar lielu baudu rāptos tajos kalnos un lēnām čukinātu lejā pa nogāzītēm. Pirmie droši vien brauca, es vairāk stūmu:((
Un norādes tiešām pietrūka. Man vēl nebija gadījies, ka priekšā sarkanā lente, bet nav nekādu norāžu, uz kuru pusi tad jābrauc. Nobremzē un skaties, kur pēc tam parādās kādas lentītes.

Nu ko, pirmais kritiens sachos. Sajūtas dīvainas, kad pār tevi kāds vēl pārnesas pāri. Visumā trase ļoti patika. Samērā tehniski tie meža posmi. Norāžu trūkumu gan nekur nemanīju. Jāpiekrīt vien dillei, ja brauktu lēnām, treniņa pēc, tad lielākā daļa kalnu būtu izbraucami/uzbraucami.

Nebija ne vainas sacensībām. Trase principā labi zināma, tikai daži posmi bija izmainījušies. Akmeņainā taisne grūta, bet amortizatori labi šeit noderēja. Nedaudz bija nesapratne nobraucot pirmo apli, ka nebija jābrauc cauri tam pīkstulim, līdz ar ko tāds mazs saminstinājums, vai esmu aizbraucis pareizi. Beigās jau likās, ka neesmu nobraucis labi - taču izrādās, ka labāk nekā biju gaidījis.

Kā vienmēr nedaudz smaids ir par tautas klases braucējiem (atsevišķiem braucējiem). Atvainojos, ja kādu aizskaru. Pats arī neesmu nekāds dižais sportists, taču labāk izmēģinu spēkus garajā trasē. Problēma tāda, ka par cik nebraucu tik ātri, lai finišētu pirms tautas, parasti iebraucot otrajā aplī pāris kilometrus pēc starta vesels bars sāk mani apdzīt. Un tad tik var skatus atskatīties - brauc pa galvu pa kaklu, neskatoties kur kā - pa vienu malu, otru malu, nebrīdinot. Un tad vēl tā apdzīt-mēģināšana pa meža celiņiem, KUR nu galīgi nav vietas, un bļaušana no aizmugures - “davai ātrāk”, lai gan skaidri redzams, ka ne jau es bremzēju - bet priekšā braucošie zosu gājienā… eh. Tāpēc man laikam tautā nepatiks braukt, lai gan pēc spēka vērtējot tas būtu man pieņemamāk.

Pirmo reizi sacencībās redzēju, ka cilvēki stumjas nevis pa kalnu uz augšu, bet uz leju… Un tie ķieģeļu posmi jau nu bija mazliet par traku! Tad jau var arī atsevišķās trases vietās izvietot naglainus dēļus un cerēt, ka pirmie upuri pārējos brīdinās par vietām, kur viņi ir izlikti :)