Velosipēda apdrošināšanas polise
Vai kādam ir pieredze ar BTA Velo polisi? Par nelaimes gadījumu apdrošināšanu no viņu puses Gruža topikā labas atsauksmes, bet vai kāds ir saskāries ar velo zagšanas vai bojāšanas gadījumu izmantojot šo polisi, un vai bija lieli piedzīvojumi?
Skatos tai klāt nāk arī neliela nelaimes gadījumu apdrošināšama, bet vairāk interesē tieši apdrošināšana pret velo nozagšanu, jo plānoju ik pa laikam to izmantot transportam, un tā kā vienu riteni jau esmu pazaudējis, sirdsmieram gribu polisi.
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By peteris 23.02.2016 19:20:27
Member · 520 commentsMan arī ir par to interese, jo ar BTA ir divejāda pieredze - veselības apdrošināšana bija briesmīga, bet octa ~1700eur tāmi apstiprināja dienas laikā.
By Huligāns 23.02.2016 19:37:54
Member · 963 commentsNezinu par velo, bet auto viņi ir skopi, šo kantori apeju ar lielu līkumu.
Atradīs pašu sīkāko iemeslu, lai neizmaksāt atlīdzību
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By Aģents 23.02.2016 20:45:19
Member+ · 845 commentsMan ir šī polise. Pēc kritiena ārstēšanās izdevumus nosedza 100% apmērā pret uzrādītajiem čekiem + vēl kompensācija par traumu, kas pienācās pēc viņu tabulām. Nauda kontā bija ātri, ja nemaldos, 2 dienu laikā pēc čeku iesūtīšanas. Par velo zādzību sadaļu pieredzes nav.
By androns1983 23.02.2016 22:25:53
Member · 418 commentsMani ar interesēs valo apdrošināšanas polises...
Droši varat padalīties ar kantoriem, kas to piedāvā ...
Vismaz zādzībai kaut kādam kantorim velo iekļāvās mājokļa apdrošināšanā ... arī, ja velo nopīzdo kaut kur ārpus mājas. Tik neatceros kas tas par kantori.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Mihails 23.02.2016 22:52:05
Member · 341 commentsVismaz zādzībai kaut kādam kantorim velo iekļāvās mājokļa apdrošināšanā ... arī, ja velo nopīzdo kaut kur ārpus mājas. Tik neatceros kas tas par kantori.
Daudziem apdrošinātājiem ir. Vienīgi uzmanīgi jālasa noteikumi. Vienam bija, ka darbojas tikai tad, ja pieslēdz ar slēdzeni rāmi un abus ratus, otram, ka darbojas tikai no 9:00 līdz 22:00, trešajam - tikai atstājot īslaicīgi (t.i. ieskrienot veikalā, bet atstājot uz vairākām stundām jau nedarbojas). Pirms kāda laiciņa taisīju apkopojumu http://divritenis.lv/?ct=velo_apdrosinataji, bet tagad jau nav aktuāls. Piemēram, Balta tagad neatlīdzina zaudējumus, ja manta ir atstāta publiskā vietā bez uzraudzības.
By suugoi 24.02.2016 16:51:46
Member+ · 1,469 commentsZinu ka Seesam ir, pašam ir dzīvokļa apdrošināšana, zvanīju un noskaidroju ka iekļauj arī mantu ārpus mājām, arī velosipēdu, vienīgā prasībā jābūt pieslēgtam ar slēdzeni. Ar manu polisi sedz līdz 300 euro zaudējumus, kas diemžēl ir nedaudz par maz sirdsmieram un arī plānoju meklēt citu apdrošinātāju pēc termiņa iztecēšanas.
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By Mihails 24.02.2016 16:59:09
Member · 341 commentsZinu ka Seesam ir, pašam ir dzīvokļa apdrošināšana, zvanīju un noskaidroju ka iekļauj arī mantu ārpus mājām, arī velosipēdu, vienīgā prasībā jābūt pieslēgtam ar slēdzeni.
Seesam pilnīgi nederīgi noteikumi:
15.8.5. Apdrošinot kustamo mantu kā aktīvās atpūtas aprīkojumu, apdrošinā-
tājs atlīdzinās aprīkojuma pēkšņu, iepriekš neparedzētu, tiešu, fizisku bojājumu
vai zaudējumu, kuru izraisījusi trešās personas rīcība saistībā ar:
15.8.5.1. zādzību. Ar zādzību tiek saprasta tīša, prettiesiska, svešas mantas
atklāta vai slepena nolaupīšana, ielaužoties slēgtā un/vai ierobežotā telpā,
sabojājot norobežojošās konstrukcijas, slēdzenes, kas traucē iekļūšanu vietā,
kur atrodas apdrošināšanas objekts;
15.8.5.1.1. velosipēdiem, bērnu ratiņiem u.c. aprīkojumam (kuru saskaņā ar
ražotāja/izgatavotāja norādījumiem ir paredzēts saslēgt ar drošības slēdzeni)
zādzības risks ir spēkā arī lietošanas laikā, kad aprīkojums ir saslēgts ar
drošības slēdzeni pie stacionāra objekta. Velosipēdu saslēgšana veicama ar
drošības slēdzeni vai tamlīdzīgu iekārtu, saslēdzot velosipēda abus riteņus,
kā arī jāveic tā pieslēgšana pie stabila stacionāra objekta, aptverot rāmi (ja
tāds ir) un stacionāro objektu. Drošības slēdzene šo noteikumu izpratnē ir
saslēgšanas iekārta, ko ražotājs speciāli paredzējis apdrošinātā aprīkojuma
pasargāšanai no zādzības. Drošības slēdzenei ir jābūt atbilstošai apdrošinā-
tajam aprīkojumam;
15.8.7. Apdrošinot aktīvās atpūtas aprīkojumu, apdrošinātājs neatlīdzina:
15.8.7.7. zādzības risku, ja apdrošinātais aprīkojums atradies ārpus slēgtām,
apdzīvotām telpām un zādzība notikusi laika posmā no plkst. 22:00 līdz plkst.
9:00.
By DZ 24.02.2016 17:00:39
Member · 3,502 commentsKāds ir interesējies par opciju apdrošināt ēku kā garāžu ar visu tajā esošo?
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Mihails 24.02.2016 17:03:53
Member · 341 commentsKāds ir interesējies par opciju apdrošināt ēku kā garāžu ar visu tajā esošo?
Īpašuma apdrošināšanas polisē tāda iespēja var būt paredzēta.
By suugoi 24.02.2016 17:07:58
Member+ · 1,469 commentsMihails
Nu tad man smalki sadirsa pa telefonu Vēl viens iemesls iet prom.
Vai BTA Velo polisē nav tādu āķu?
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By Mihails 24.02.2016 17:35:43
Member · 341 commentsVai BTA Velo polisē nav tādu āķu?
Neesmu pamanījis. Vienīgi neesot apdrošināts pret laupīšanu, un arī nedrīkst atstāt automašīnā bez pieskatīšanas (uz turētāja pieslēgtu ar slēdzeni laikam drīkst).
Bet jāņem vērā, ka ja ir Velopolise un vēl kaut kāda polise (īpašuma vai civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas) pie cita apdrošinātāja, un pēc noteikumiem sanāk, ka abiem kaut kas jāatlīdzina, tad pēc likuma ir pienākums informēt abus apdrošinātājus par to, ka ir arī cita polise, un viņi izmaksās atlīdzību proporcionāli katra apdrošinājuma summai. Un šajā gadījumā pašriski summējas, jo katrs apdrošinātājs pašrisku piemēro atsevišķi. Tātad ja Velopolisei pašriska nav, bet otrajai polisei, piemēram, 140 eiro, šajā gadījumā tik un tā tiks piemērots pašrisks. Bet ja neinformē par citas polises esamību, tad tā varētu tikt interpretēta kā krāpšana (kaut arī šaubos, ka viņiem ir iespēja to pārbaudīt).
By suugoi 24.02.2016 17:42:30
Member+ · 1,469 commentsNu šajā gadījumā tā otrā (seesam) galīgi atkrīt, jo ja pieslēdz kkur ārpus telpām, tad pēc šī punkta tā nedarbojās 15.8.7.7. zādzības risku, ja apdrošinātais aprīkojums atradies ārpus slēgtām,
apdzīvotām telpām un zādzība notikusi laika posmā no plkst. 22:00 līdz plkst.
9:00.
Tagad runāju čatā ar BTA, redzēs ko šie teiks, jo uz velopolisi attiecināmu noteikumus tur nevar izlasīt
Last edited by suugoi (24.02.2016 17:44:26)
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By Mihails 24.02.2016 17:46:59
Member · 341 commentsNu šajā gadījumā tā otrā (seesam) galīgi atkrīt, jo ja pieslēdz kkur ārpus telpām, tad pēc šī punkta tā nedarbojās 15.8.7.7. zādzības risku, ja apdrošinātais aprīkojums atradies ārpus slēgtām,
apdzīvotām telpām un zādzība notikusi laika posmā no plkst. 22:00 līdz plkst.
9:00.
Ārpus slēgtām telpām nedrīkst atrasties tikai no 22 līdz 9. Bet teorētiski, ja negribas, lai Seesam aizsardzība būtu spēkā, tad var vienkārši pieslēgt tikai rāmi vai rāmi un tikai vienu no ratiem.
By Mihails 24.02.2016 17:50:08
Member · 341 commentsTagad runāju čatā ar BTA, redzēs ko šie teiks, jo uz velopolisi attiecināmu noteikumus tur nevar izlasīt
1. Apdrošināšanas līguma neatņemama sastāvdaļa ir BTA Valdes:
1.1. 18.12.2013 apstiprinātie noteikumi Nr. 8.1 „Nelaimes gadījumu apdrošināšanas noteikumi", kuri ir atrodami http://www.bta.lv/noteikumi/ng/.
1.2. 31.01.2012. apstiprinātie „Civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas vispārējie noteikumi Nr. 21.01." un 28.08.2013. apstiprinātie „Fizisko personu vispārējās
civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas noteikumi Nr. 21.01.-1.", kuri ir atrodami http://www.bta.lv/lv/private/fizisko-pe … atbildibas-
apdrosinasana#-apdrosinasanas-noteikumi.1.3. 15.03.2011. apstiprinātie Mājokļa apdrošināšanas noteikumi Nr. 3F-2, kuri ir atrodami http://www.bta.lv/lat/company/about-us/ … roperty/1/.
Apdrošinājuma ņēmējs ar apdrošināšanas prēmijas iemaksu apliecina, ka ar tiem un arī šeit minētajiem individuālajiem nosacījumiem ir iepazinies, tie viņam pilnībā ir
saprotami un pieņemami. Instrukcijas par darbībām, kas jāveic, iestājoties iespējamam apdrošināšanas gadījumam, var saņemt, piezvanot uz BTA klientu atbalsta dienesta
diennakts tālruni +371 26121212.
2. Apdrošināšanas aizsardzība nav spēkā attiecībā uz profesionāliem velo sportistiem, bmx riteņbraucējiem, dounhill riteņbraucējiem, freestyle riteņbraucējiem, trial
riteņbraucējiem, velokurjeriem un velorikšiem.
3. Apdrošināšanas atlīdzība netiek izmaksāta, ja apdrošinātais risks iestājies:
3.1. Apdrošinātajam būtiski pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus.
3.2. Apdrošinātajam atrodoties medikamentu, kuri lietoti bez ārsta nozīmējuma, alkohola, narkotisko vai psihotropo vielu iedarbībā, vai, ja minētās vielas tiek konstatētas
Apdrošinātā organismā, kā arī Apdrošinātajam atsakoties veikt analīzes, lai noteiktu šinī punktā minēto vielu esamību organismā.
4. Nelaimes gadījumu apdrošināšanā:
4.1. No BTA „Nelaimes gadījumu apdrošināšanas noteikumi" Nr. 8.1 tiek izslēgts 30.1.10. punkts, 30.1.13. punkts un 30.1.14.punkts.
5. Civiltiesiskajā apdrošināšanā:
5.1. Apdrošināšanas objekts ir Apdrošinātā kā riteņbraucēja civiltiesiskā atbildība;
5.2. BTA atlīdzina trešajām personām zaudējumus kurus Apdrošinātais nodarījis pārvietojoties ar velosipēdu;
5.3. BTA atlīdzinās Apdrošinātās personas nepilngadīgā bērna nodarītos zaudējumus trešajām personām, ja tā velosipēds būs apdrošināts BTA;
5.4. Atlīdzināmie zaudējumi:
- Dzīvībai vai veselībai nodarītais kaitējums - Trešās personas nāve, darbaspējas zudums, pārejoša darba nespēja, fizisks ievainojums, vai slimība, kuru guvusi vai
pārcietusi Trešā persona.
- Mantas bojājums - Trešās personas īpašumā vai tiesiskā lietošanā esošām ķermeniskām kustamām un nekustamām lietām nodarīts bojājums vai pilnīga to bojāeja.
- Tiesāšanās izdevumi - ar BTA rakstveidā saskaņotie tiesas un ar lietas vešanu saistītie izdevumi, kas radušies saistībā ar Trešās personas pret Apdrošināto celtās
prasības izmeklēšanu un noregulēšanu.
- Glābšanas izdevumi - saprātīgie minimālie izdevumi saistībā ar neatliekamiem bojājumu novēršanas vai samazināšanas pasākumiem, pat tajos gadījumos, ja šie
pasākumi nav bijuši sekmīgi.
5.5. BTA „Fizisko personu vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas Noteikumu 21.01.-1" punkti 1.3.2. un 1.3.4. līdz 1.3.8. tiek izslēgti.
5.6. BTA „Fizisko personu vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas Noteikumu 21.01.-1" punkts 1.3.3. tiek izteikts sekojošā redakcijā: „ja tos nodarīsiet kā
velosipēdists".
6. Īpašuma apdrošināšanā:
6.1. Apdrošināšanas objekts ir kustamā manta - velosipēds.
6.2. Apdrošināšanas objekts tiek apdrošināts pret sekojošiem riskiem: uguns risks, šķidruma vai tvaika noplūde, dabas stihiskie posti, trešo personu prettiesiska rīcība,
kustamā manta ārpus mājokļa, bojājumu risks.
6.3. BTA „Mājokļa apdrošināšanas noteikumi" Nr. 3F-2 tiek papildināti ar 2.2.9. punktu šādā redakcijā:
„2.2.9. Bojājumu risks.
(1) BTA atlīdzina zaudējumus par kaitējumu Apdrošināšanas objektam, ja tā cēlonis ir pēkšņs, neparedzēts, ārējo apstākļu rezultātā radies notikums, t.i., sadursme ar
citu velosipēdu, transportlīdzekli, šķērsli, gājēju, dzīvnieku vai citu objektu.
(2) BTA vienu reizi apdrošināšanas perioda laikā atlīdzina zaudējumus, kas radušies bojājumu riska iestāšanas rezultātā ar apakšlimitu kāds ir norādīts konkrētajam
apdrošināšanas objektam.
(3) Apdrošināšanas atlīdzība, par bojājumu risku, tiek izmaksāta, pamatojoties uz foto, kur attēlots bojājums un maksājuma dokumentiem (piemēram, čeki, stingrās
uzskaites kvītis), kuros norādīta informācija par saņemtajiem velosipēda remonta pakalpojumiem un cenu, kas par saņemtajiem pakalpojumiem samaksāta.
(4) BTA neatlīdzina zaudējumus par Apdrošināšanas objekta krāsojuma vai metālisko daļu nobrāzumiem vai skrāpējumiem, kā arī par Apdrošināšanas objekta
papildaprīkojumu (piemēram, gaismas lukturi, video iekārtas, bērnu sēdeklīši, velodatori, turētāji utml.)."
6.4. BTA „Mājokļa apdrošināšanas noteikumi" Nr. 3F-2 2.3.3. punkta (3) apakšpunkts tiek izteikts šādā redakcijā:
„(3) Apdrošināšanas aizsardzība darbojas tikai gadījumā, kad kustamā manta atrodas Apdrošinājuma ņēmēja, Apdrošinātā vai saistīto personu uzraudzībā vai aizslēgtās
telpās, vietās. Tomēr BTA atlīdzinās zaudējumus, ja Apdrošināšanas objekts ir atstāts bez uzraudzības sabiedriskā vietā un ir pieslēgts ar speciālo saslēdzēju pie nekustīgi
nostiprināta, drošas konstrukcijas velostatīva vai tam pielīdzināmā objekta."
6.5. Apdrošināšanas aizsardzība, trešo personu prettiesiska rīcība, ir spēkā, ja apdrošināšanas objekts ir reģistrēts CSDD brīvprātīgā velosipēdu reģistrā.
7. Šis apdrošināšanas līgums ir noslēgts, izmantojot distances saziņas līdzekļus un ir derīgs bez parakstiem.
Bet šis ir no manas polises, kas ir noslēgta pirms trim mēnešiem, tagad varbūt kaut kas mainījies.
By suugoi 30.04.2016 12:05:35
Member+ · 1,469 commentsBTA velopolisei facebuka 5e atlaide par godu velonedēļāi vai kaut kam tādam.
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By Scorpio 30.04.2016 17:07:58
Member · 39 commentsPozitīvi. Izmantoju. Bija trauma, nolikos ar klipšiem laicigi neizāķējoties, un salauzu elkoni (ne sacensību laikā) un - elkoņa kaula lūzums, atmaksāja visus medikamentu, ārstu konsult.izdevumus + kompensāciju par pašu lūzumu.
By Scorpio 30.04.2016 17:10:20
Member · 39 comments+ iesniedzot čekus un aizpildot iesniegumu, bija jāgaida labi ja 2-3 dienas, kā ieskaitīja kompensāciju.
By Greens 30.04.2016 18:38:34
Member · 64 commentsEs šobrīd sliecos pirkt baltas polisi nelaimes gadījumiem ar iekļautu amatieru sportu ~42 EUR. Atlīdzības ir ievērojami augstākas, nāve 7000, ārstēšanas izdevumi 700 utt. Un tākā velo transportam tik patkā neizmantoju un par nepieslēgtu nozagtu velo pie butkas man neatmaksās, tas šķiet izdevīgāk.
By averza 30.04.2016 22:02:54
Member++ · 5,039 commentsKaut kā dīvaini. Ja nokrīt savas vainas dēļ bez apdrošināšanas, tad jāmaksā sodiņš. Ar apdrošināšanu - visus izdevumus apmaksā.
By blondiine91 02.05.2016 15:00:20
Member · 1 commentsEs nemaz nezināju, ka velosipēdu var apdrošināt, tagad zināšu un varētu to pat izdarīt, par traumām gan- vasarās ikdienā mēģinu pārvietoties ar velo un bez apdrošināšanas diez vai justos droši, vis kas var notikt, labi, ka var dabūt kaut kādu naudu atpakaļ par traumām, etc.
Last edited by blondiine91 (02.05.2016 15:00:47)
drošība pirmajā vietā. https://www.iizi.lv
By Bibo 02.05.2016 15:05:21
Member · 582 commentsLūk arī apdrošīnātāji ir uzoduši šo tēmu Gaidām piedāvājumus.
By Mihails 02.05.2016 15:42:02
Member · 341 commentsbez apdrošināšanas diez vai justos droši, vis kas var notikt, labi, ka var dabūt kaut kādu naudu atpakaļ par traumām, etc.
Vai daži simti eiro spēj kompensēt kādu nopietnu traumu? Labāk tomēr braukt piesardzīgāk.
By NilsS 02.05.2016 18:21:07
Member · 775 commentsbez apdrošināšanas diez vai justos droši, vis kas var notikt, labi, ka var dabūt kaut kādu naudu atpakaļ par traumām, etc.
Vai daži simti eiro spēj kompensēt kādu nopietnu traumu? Labāk tomēr braukt piesardzīgāk.
pāris simteļi par sasitu ričuku un pabojātu veselību ir izcili slikts piedāvājums, manuprāt
By Kukijs 09.11.2017 13:46:33
Member · 367 commentsUzraku šo tēmu. Meklējot netā kas to piedāvā.
Kas zināms par If velo apdrošināšanu? Kādas atsauksmes pieredze utt?
2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)
By guntarsl 09.11.2017 14:29:02
Member · 199 commentsEsmu apdrošīnājis BTA, bij 39 eiro ar 2000 limitu.
guntars.lusis@gmail.com
By kandrejevs 09.11.2017 14:30:09
Member+ · 769 commentses nesen kontaktējos ar pilnīgi visiem apdrošinātājiem. labākais ko piedāvaja bija mājokļa apdrošināšana + nelaimes gadījumu apdrošināšana baltā. normāli apdrošināt hi-end velo ar nelaimes gadījumiem iekļaujot amatieru sacensības pie mums nav iespējams.
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By suugoi 23.02.2016 17:09:48
Member+ · 1,469 comments